pühapäev, 3. aprill 2016

1. Päev vol 2: Chamonix - Les Houches

Oi kurja, jõudsimegi Les Houches'i ja natuke läbigi, aga millistena, mina olen nagu tühjaks pigistatud sidrun. Seda ma seal mõtlesin, et mis need lapsed mul sel linnas järel jooksevad ja kisavad le auk-le auk, krt ma nii moodi lekkisin, et vee rada oli taga,  ilm oli ka mitte eestilik +26 °C. Elmo, vana kõrbehunt, sellel polnud häda midagi, või polnud lihtsalt midagi läbi naha välja tulemas.
No muidugi läksime ahneks, amatöörid noh, rebisime poest makarone, kohvi, saia, vorsti ja õlut ligi, nii, et vaevu saime kotid selga, jalad käisid risti-rästi aga liikuma saime !! 
Õhtu on käes ja esimene laager püsti, nüüd on super hea üks õlu libistada küll. Söögi tegemisest ei tule täna midagi välja, puhkama peab ka ! 
Ja päeva nali ka...lennukis ilkusin, et näe oli üks film kus tädi läks matkama ja võttis kaasa omavahel mitte sobivad priimuse ja gaasiballooni, esimese nädala näris kuivi kaerahelbeid !
No nii, ostunimekirjas oli meilgi, et Chamonix ostsme priimuse gaasi ja poolel teel shokeerisin Elmot, et mis ostmata jäi....kohe ei plahvatanud...ma siis, et õhtul on toored makaronid ja puljongikuubik...siis sealt tuli, kui vandesõnad välja jätta siis ei öelnud Elmo antud teema kohta sõnagi.
Õnneks oli Les Houches üks hästivarustatud kauplus ja sealt ma neid soetasin tükki kaks kohe.
Laagri ülesse panemisel tuli ka väike tagasilöök...olin kaalu kokkuhoiu mõttes soetanud võimalikult kerge ja kompaktse telgi, paraku kaalu vähendamisega väheneb ka suurus ja seisingi probleemi ees, kuhu panna seljakott ??
Lõpuks siis ladusin osad asjad peatsisse, Elmolt laenasin kilekoti saabaste jaoks (päev otsa jalas olnud) ja seljakoti panin siis lõpuks küliti selja taha, öö tuleb veeta väga kitsastes oludes aga saab hakkama. Muide, viimati magasin sellises "juustuvabrikus" vist ühikas või vene kroonus !
Homseni !!

                             





                                      






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar