pühapäev, 3. aprill 2016

8. Päev vol.2 : La Fouly - Campex 15km kõrgeim punkt 1466m Tõusumeetreid 420m Laskumist 565m

Täna esimesed 11km läksid väga libedalt, matkarada lookles kaunitel mäenõlvadel ülesse alla, kuni väikese Issert'i külakeseni välja. Eilsetest ja tänastest makarondest on Elmol selline pauk sees, et läks seljakotiga ronimisseina võtma, no 4m peal tuil ikka mõistus koju. Meil on selline hoog sees, et võtsime neli matkajate punti tee peal ära. Esimene, kümneliikmeline, pidas hästi vastu siis tõmbasid kõrvale, lasid meid mööda aga tuulde hüpata ei jõudnud ja nii me nurga taha kadusime. Teine, neljaliikmeline, oli tõsine algajate punt (nagu meie), kepid käisid risti rästi, oli vaja vaid laiemat rajaosa passida ja läinud me olimegi. Pikal sirgel möödusime veel kahest väiksemast pundist ja siis hõikasin Elmole, et kui me esimestena mäe all olema siis on võit meie !!
Issertist algas tõus, natuke kangutasime seda ja siis leidsime huvitava koopa, alt külast öeldi, et iga päev kell üks pidi sealt karu välja tulema ja kuna kell oli pool üks siis tegimegi lõunapausi.
Valetasid seal all, ei tulnud karu, läksime piilusime sisse ka, ei ole.....ju nad teadsid, et ega keegi õiendama ei viitsi tulla, liiga väsinud, nii ka meie, paneme edasi.
Tunnike hirmu veel ja kohal olemegi, maru ilusad on need Sweitsi mägikülad, üks maja armsam kui teine. Kämpingu registratuur alles lõunapausiks suletud, küll siin on hea tööd teha, 9:00-12:00 siis lõuna ja 15:00-18:00 ning koju. Viskasime oma oletatavale telkimisplatsile kotid maha ja avasime energiajoogid, alt külast peab korra vist juurde tooma. Kuna homme tuleb " piibli" järgi "Mission Impossible" siis leppisime kokku, et mäele veame vaid hädavajaliku, kotid peavad olema võimalikult kerged, kaasa tuleb paari lõuna jagu toitu ja ilm tõotab tulla ka inimlik, 20-23 kraadi, ning tänu sellele peaks mäe ületamiseks liitrist pooleteisest veest piisama, ülejäänud söögid joogid hävitame siin kohapeal.
Kämpaomanik ilmus ka välja, haigutas nii suure suuga, et toonekurg lendaks läbi isegi tiibu kokku panemata, siestat pidas sinder, arvasin, et see rohkem lõunamaa teema, eks piirid puutuvad kokku ja võetaksegi mugavaid ja sobivaid kombeid üle.
Laager püsti pandud ja käes on kokandusminutid, tuleb korralikult ettevalmistuda, tõenäoliselt on täna makaronid, pole küll peakoka käest veel üle küsinud !! Jess...ongi makaronid ja veel punases kastmes, minu lemmikud !!
USA'st pärit sell, kellega mõned päevad varem tuttavaks saime, jõudis ka siia kàmpasse. Ütles, et tegi vahepeal puhkepäeva ja tuli siia ühe jutiga, hull mees, aga noh noorem kah ! Pidi ta ju võtma 2 tippu ühe päevaga !
Kõht täis meel hea....tõmbame ennast tänaseks kerra ära, homme jälle päev !!