esmaspäev, 4. aprill 2016

11. Päev: Kämpa Tre-le-champ - Chamonix

Täna ainult laskume, no ok, tõusime ka natuke, hommikul magamismatilt ülesse ja 12km peale 45m.
Viimane öö telgis, ladistas korralikult aga "koobas" oli soe ja kuiv......."las kallab".....nagu üks laulusalm ütles, magasin nagu imik !!
Elmo seletas hommikul mingist helikopterist, mis tiirutas 15 min. meie kohal, ma ei kuulnud ei ööd ega mütsi !
Hommikuks tegime jälle makarone, kohvi ja kuivikuid, no ei lähe makaronid enam sorkisin neid itaallaste vaimusünnitusi isutult, paar lusikatäit ikka konsumeerisin ka, aga selle ja järgmise aasta norm on minul täis!!
Matkarada lausa lendas jalgeall, kõik ülearune oli kämpas välja praagitud kottidest, kaasa arvatud poolik gaasiballoon, sellega tõenäoliselt lennukisse ei lasta. Matkarada, nagu eelpool mainitud, lookles metsavahel ja suuresosas allamäge, mõnusalt lauge nurga all, puhas nauding !!
Täpselt kell 13:30 saime ringi peale, ametikult oli TMB läbitud, kirjeldamatu tunne on. Vahepeal oli ikka paganama raske. Ütlen ausalt, üks raskemaid ja kurnavamaid tegevusi mida teinud olen, väikse võrdlusena võibolla sobiks nt. Tartu RM 89km, porise rajaga ja 10 päeva jutti läbi sõita. Ja ka siis ei peaks ma sööma iga päev makarone, see osa on muidugi puhtalt oma viga, poodides oli ju erinevaid kiiresti valmistatavaid pudrusid ka aga ei taibanud osta ja oma toidulauda mitmekesistada !! Esimese asjana ütlesin Elmole, et nüüd tahan küll õlut, Elmo ütles, pizza sobiks ka hästi !!!
Tsekkisime hotelli sisse ja läksime kohe linna ning tegime pizza ja õlle, peale pikka makaronipaastu tundus see nagu ambrosia, mitte, et ma varem ambrosiat proovinud oleks aga legendide järgi sellest paremat pole.
Kolasime mööda Chamonix ringi, tundub, see on matkasellide meka, igal pool ulme aled matkakolale, hooaja lõpp ju, -50%, -70%, sisuliselt tule siia ja osta odavalt kvaliteetne varustus ja põruta mägedesse. Üks matkapood ajab teist taga, vaatad, et pisike linn, aga koosnebki ainult hotellidest, restoranidest ja poodidest. Ostsime endale TMB embleemid ja särgid ka, ainult pühapäeviti võib selga panna ja linnapeale patseerima minna !
Hetkel lebotame hotellis, Elmo näpib teleka pulti, mina kaalun kuuma vanni ronida, aga ronida ei jaksa enam, kuigi ainult 1 tõusumeeter oleks.!
Homme on meil veel üks plaan aga sellest juba homme. Ma poen ikka vanni ja võtan lugemist ka kaasa, kuna ma rohkem täna lugeda ei viitsi kui kaheni siis kaks õlut minuga sinna kaasa tulebki. :)
Tsau tänaseks!!
Mõned pildid ka after & before !