pühapäev, 3. aprill 2016

2. Päev vol.2: Les Houches - Les Contamines 16km, kõrgeim punkt 1653m Tõusumeetreid 646m Laskumist 633m

Pool tundi veel ja olime selle päeva kõrgeimas punktis Col de Voza suusakeskuses, siit sai ainult kergemaks minna, laadisime veekotid pilgeni täis ja edasi. Läks ta jee kergamaks, mäest alla täpselt sama nurgaga, ca'45 kraadi, täiesti tundmatud lihased hakkasid tunda andma, pehmelt öeldes.
Mäest alla kõndides tuiskas meist mööda hulk rattureid, päris korralikel MTB ratastel, tundus, et pidureid neil ratastel pole, kiirused olid suured. Ronisime alla välja, liigagi alla, ühe ilusa mägi oja juurde, kus saime ekstra sauna päeva ja tegime lõuna. Vesi oli karastavalt külm ja tõmbas jalgadelt matkaväsimuse korraks maha. Puhkasime ja nautisime mõnuga tummiseid võileibu kohviga! Päeva lõpp tuli juba päris raskelt, võtsime Les Contamines'est natuke söögikraami ja edasi kämpasse, mis oli veel paari km kaugusel. Oi kui hea oli kott seljast maha saada, jalg muutus nii kergeks, et ei tea kuhu jookseks, esimesena jooksin muidugi kämpa tasu maksma, 19€ kaks telki, päris ok, selle maksu sisse kuulub, lisaks maakasutusele, tualeti ja dušhi kasutamine.
Ja siis veel väike jama ka ikka, ilma ju ei saa, õhtusöögi juures hakkasin kokkuvõtet kribama ja kuna tel. oli kohe tühjaks saamas siis panin akupanga järgi, vaatan ei lae, proovin veel, ei midagi. Raputasin otsa ja krt, laadija ots jäi näpu vahele, juhe katki, Hiina soodustoode. Deem...varu juhet ka pole, korras....!!!
Jooksin registratuuri ja uurisin kust siit võsast sellise isendi leida võiks...eee linnast, vastas kodanik leti tagant. Vaatan, vanal samasugune isend laual, küsisin, et anna 20€ eest ära ja homme tood linnast uue, ei müü vastas. Mõtleb natuke ja ütleb, et äkki tal üks vedeleb kuskil, otsis, oli jupp aega kadunud, ei leidnud. No mis nüüd siis....läksin naabrite, hollandlaste juurde, et äkki saame hommikul nende autoga linnas käija, oli nõus...jessss