pühapäev, 3. aprill 2016

8. Päev: La Fouly - Campex 15km kõrgeim punkt 1466m Tõusumeetreid 420m Laskumist 565m

Eilse päeva lõpuks tegime veel ühe toitva makaroniroa + väike kohvi.
Õhtuks kogunes ühismajasse väga kirju seltskond kes igaüks ise nurgas vaaritas ja sõi, telefonid kõigil näpus, minul kaasaarvatud. Perekond afroeurooplasi tõid oma võsukesed multikaid vaatama ja Emol jäid tänu sellele kõik lemmikseriaalid vaatamata kuigi ta oli sobivad kanalid juba ülesse otsinud !!
Venelased tagusid pool õhtut dominoga rõbat, lõpuks korjasid kompsud kokku ja kobisid telkidesse.
Ootame nüüd, et prantslased ka oma ülipika õhtusöögiga ühelepoole saavad ja telkidesse poevad siis pakime madratsid ja magamiskotid lahti ning keerame ennast majakese põrandale külili, magaksime katuse all ja kogu varustus jääb kuivaks. Väljas möllab endiselt vihm, loodame vaid, et hommikul on ilus, ilmateade vähemalt lubab nii !
Mul on sügav kahtlus, et pranslastel on sama kurikaval plaan siin majakeses öö veeta ja ootavad pingsalt meie lahkumist, just kraamisid mingi lauamängu vàlja, omal matkakotid koos magamiskottidega siin nu näis, varsti ma küsin neilt selle kohta, no oleks nali küll, et ootame hommikuni nii, see oleks nagu jõllitamise võistlus, lõpuks magame kõik otsmikud laual !!
Neil olla ikka telgid, no selge vähemalt, ütlesin, et me tõmbame ennast siin kerra ja kui lahkuvad siis lülitagu le lamp välja.
Hommik käes, ilm on klaarunud, ei tea mida telgitahvas oma rõsketes pesades teeb aga meil oli väga luks magada.
Kangutasin Elmo ka natukene varem maast lahti, täna sõna otseses mõttes magasimegi ju maas, et kui rahvas majakesse kogunema hakkab oleksime nagu õiged mehed kunagi, kohvitopsid ees. Nii täpselt läkski, jõudsime kenasti "voodipesu" kokkupanna kui esimesed inimesed pottidega ümber maja kolistama hakkasid. Nüüd kohe läheb meil ka pada tulele, täna on hommikusöögiks....ülla-ülla makaronid ja kange kohvi !!
Täna peaks TMB"piibli" järgi tulema lebo päev, Elmo irvitab, et olin seda ka eile maininud aga täna raamat ütleb tõesti nii.